Put your headphones : Playlist of the moment

21:51:00

Playlist of the moment 


I'm fond of music. When I feel happy I listen to music. When I feel sad I listen to music. Well, you know what I mean.

J'adore la musique. Quand je suis heureuse j'écoute de la musique. Quand je suis triste j'écoute de la musique. Bon, vous voyez ce que je veux dire.

The most beautiful thing about that is that everybody gives a different interpretation of songs, which make them personal.

La plus belle chose par rapport à cela est que tout le monde donne une interprétation différente des chansons, ce qui les rend personnelles.

I really wanted to share you these songs because I don't know why, but when I'm laid on my bed and listenning to them, I'm feeling better. That sounds pretty strange I know, but it's true.

J'avais vraiment envie de partager ces chansons parce que je ne sais pas pourquoi, mais quand je suis allongée sur mon lit et que je les écoute, je me sens mieux. Ça peut paraître étrange je sais, mais c'est vrai.

So, I'm gonna tell the way I feel tuned to listening each of these songs!

Donc, je vais vous dire quelles émotions je ressens à l'écoute de chacune des chansons!

Avicii - Lay Me Down (Happiness/Bonheur)

Avicii - The Days (Nostalgia/Nostalgie)

Avicii - You Make Me (Cheerfulness/Jovialité)

John Legend - Glory (Sadness/Tristesse)

Felix Jaehn ft. Jasmine Thompson - Ain't Nobody (Loves Me Better) (Joy/Joie)

Fifth Harmony - Sledgehammer (Delight/Enchantement)

Mariah Carey - Emotions (Happiness/Bonheur)
 
Alicia Keys - Fallin' (Passion/Passion)


Maybe you've thought my interpretations weird, so tell me yours. I'd really like to know.
You can also tell me in the comments songs you like to listen to.

Peut-être que vous avez trouvé mes interprétations bizarres, alors dites moi les vôtres. J'aimerais vraiment savoir. Vous pouvez aussi me dire dans les commentaires quelles chansons vous aimez écouter.


My last music article : http://lostinparadisespeech.blogspot.fr/2015/06/playlist-of-moment.html

Where you can find me :

♡Twitter : https://twitter.com/LIParadiseS
♡Tumblr : http://lostinpara-paradiso.tumblr.com/
♡Instagram : instagram.com/lostinparadisesp
♡Facebook : www.facebook.com/LIParadiseS
♡We Heart It : weheartit.com/LIParadiseS

You Might Also Like

0 commentaires