The best nail base / top coat for a perfect manucure

00:34:00

To choose your nail base and top coat

HELLO!

SALUT!


I'm back to talk about one of my favourite product of the moment.

Je suis de retour pour vous parler d'un de mes produit préféré du moment.

Girls, I'm sure you've already been in those situations :

  • When you remove your nail polish, your nails look a little bit yellow
  • Your nail polish looks dull 
Les filles, je suis sûre que vous avez déjà été dans ces situations :


  • Avoir les ongles jaunes après avoir enlever votre vernis
  • Avoir les ongles ternes
I found what you !

J'ai trouvé ce dont vous avez besoin!


The Rimmel London Nail base-Top coat.

             La base/Top coat de The Rimmel London          



                                     
This is the best ever because it protects your nails and it makes them shining.
It's so bright that you can use it as a classic transparent nail polish.

C'est la meilleure parce qu'elle protège les ongles et les rend brillants. 
C'est tellement clair que vous pouvez l'utiliser en tant que vernis transparent classique.


So, don't hesitate and go buy it! You can find it in supermarkets. I hope this article has been useful!! Tell me that in the comments ;)

Donc, n'hésitez pas et allez l'acheter! Vous pouvez la trouver dans les supermarchés. J'espère que cet article vous aura été utile.
Dites le moi dans les commentaires ;)


                                                                          BYE ❤️


Where you can find me :

Twitter : https://twitter.com/LIParadiseS






You Might Also Like

0 commentaires