DIY : How to customize a mobile phone box in a jewellery box

19:58:00


Customize a jewellery box


I noticed a week ago that my mobile phone box was still on my desk. Then, I thought : "I don't have anything to put my jewels away... Actually, I should use this box!!!".

Il y a une semaine, j'ai remarqué que ma boite de téléphone était toujours sur mon bureau. Puis, je me suis dis :"Je n'ai rien pour ranger mes bijoux... En fait, je devrais utiliser cette boite!!!".

You can do great stuffs with useless objects, so don't threw them away and use them. It's a good way to save money and to be original!

Vous pouvez faire de belles choses avec des objets inutiles, alors ne les jetez pas et utilisez-les . C'est une bonne manière d'économiser de l'argent et d'être original!

I just used a pink wrapping paper to cover the original picture on the box, but you can use another one if you don't like this colour. Actually, that's not that difficult (except if you don't know how to wrap something!).

J'ai juste utilisé du papier cadeau rose pour couvrir l'image sur la boite, mais vous pouvez prendre une autre couleur si vous n'aimez pas celle-ci. En réalité, ce n'est pas si difficile que ça (sauf si vous ne savez pas emballer quelque chose!)


Customize a jewellery box



Customize a jewellery box


Now, I've got a cute jewellery box.

Maintenant, j'ai une boite à bijoux trop mignonne.


♡♡♡♡♡

My last article : http://lostinparadisespeech.blogspot.fr/2015/07/my-favourite-clothing-stores.html

Where you can find me :

♡Twitter : https://twitter.com/LIParadiseS
♡Tumblr : http://lostinpara-paradiso.tumblr.com/
♡Instagram : instagram.com/lostinparadisesp
♡Facebook : www.facebook.com/LIParadiseS
♡We Heart It : weheartit.com/LIParadiseS





You Might Also Like

0 commentaires