Une petite balade au zoo

15:14:00

Zoo de Guyane


Hello! I've been to the zoo (zoo de Guyane) last week. I thought it would be great to show you some pictures of some animals I saw.
Besides, it's a really good place to stroll. You can also enjoy the nature around you during the all walking!

Coucou! J'ai été au zoo (Zoo de Guyane) la semaine dernière. Je trouvais que ça serait cool que je vous montre des photos des animaux que j'ai vus. 
D'ailleurs, c'est un très bon endroit pour se balader. On peut aussi apprécier la nature qui nous entoure pendant toute la marche!


Zoo de Guyane


Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane

Zoo de Guyane


Tell me in the comments what kind of activities you like to do during holidays.

Dites moi dans les commentaires quelles activités vous aimez faire pendant les vacances.



♡♡♡♡♡


My last article : http://lostinparadisespeech.blogspot.com/2015/08/20-facts-on-me-20-faits-sur-moi.html

Where you can find me :

♡Join to become a member : lostinparadisespeech.blogspot.fr

♡E-mail : liparadisesp@gmail.com

♡Twitter : https://twitter.com/LIParadiseS
♡Tumblr : http://lostinpara-paradiso.tumblr.com/
♡Instagram : instagram.com/lostinparadisesp
♡Facebook : www.facebook.com/LIParadiseS
♡We Heart It : weheartit.com/LIParadiseS


You Might Also Like

0 commentaires