"After", one of the best love saga of life

00:12:00





I'm currently reading "After" written by Anna Todd. These books are amazing. I don't really like reading, but that's the first time I'm so into books.

Je suis en train de lire "After" d'Anna Todd. Ces livres sont incroyables. Je n'aime pas spécialement lire, mais c'est la première que je suis à fond sur des livres.




The first volume got about 400 pages. I read it in only one day which shows that when you love a book, you can spend all your life reading it!! The second one was a little bit more difficult to read because I had school but I finally finished it. I'm gonna buy the third book. I'm currrently reading it on my phone, but I wanna feel the paper between my hands!!!
Anna Todd really deserves all her success. Her books are really captivating. If you love love and realistic stories, you should read them! You will be addicted to them!!!!

Le premier volume possède environ 400 pages. Je l'ai lu en une journée ce qui montre que quand on adore un livre, on peut passer sa vie dessus!! Le deuxième était un peu plus difficile à lire parce que j'avais cours mais je l'ai enfin terminé. Je vais acheter le troisième. Pour l'instant, je le lit sur mon portable, mais j'ai envie de sentir le papier entre mes mains!!
Anna Todd mérite vraiment tout son succès. Ses livres sont juste tellement captivants. Si vous aimez les histoires d'amour réalistes, vous devriez les lire! Vous allez devenir de vrais accros!!!!

You Might Also Like

3 commentaires

  1. The book 1 from the serie is still on my shelf. I think I'll give it a try...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi Layla. You really should read it. This book is so captivating!

      Supprimer
  2. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer