Favourite nail polishes of the moment 💅

22:26:00


Favorite nail polishes



You maybe don't know yet but I'm crazy about nail polishes!!
These 3 nail polishes are the best I've never had. I bought them in France during the last summer.

Vous ne le savez peut-être pas encore mais j'adore les vernis!!
Ces 3 vernis sont les meilleurs que je n'ai jamais eus. Je les ai achetés en France l'été dernier.

Favorite nail polishes 



Favorite nail polishes

I bought this one in a French supermarket called "Leclerc". It only exists in France, but I think you can buy it on their website. It costs about 2€ (I'm not really sure).

Celui-ci je l'ai acheté à Leclerc. Il m'a coûté environ 2€ (je ne suis plus sûre).


Favorite nail polishes

"Réserve Naturelle" is a French cosmetic shop. This is where I bought this nail polish. I really like this neutral colour! It costs 2.90€.
Reference: L5013

Celui-là est de Réserve Naturelle. J'aime vraiment le ton neutre de cette couleur! Ça coûte 2.90€.
Référence: L5013



Favorite nail polishes

I bought this also at Réserve Naturelle. So it also cost 2.90€.
Reference: L2514

J'ai aussi acheté celui-ci à Réserve Naturelle. Ça coûte également 2.90€.
Référence: L2514

Tell me in the comments which one you like the most! My favourite is the second ❤️

Dites moi dans les commentaires lequel vous plaît le plus! Mon préféré est le deuxième  ❤️


You Might Also Like

0 commentaires